Pas cu pas

 
Mersul pe jos face parte din stilul de viață sănătos și este una dintre cele mai ușoare modalități de a te menține în formă.
Unde să te duci?

Pe plajă: mersul pe nisip este un exercițiu minunat, care
fortifică picioarele și gambele.
La munte: pierde kilogramele în plus și sporește-ți starea
de sănătate generală.
În parc: incredibil de relaxant, mai ales dacă locuiești în oraș.

Ce să porți

Cele mai bune șosete sunt fabricate din materiale respirabile.
Alege șosetele fără cusături, sau care au cusături plane
pentru a evita formarea bășicilor.

Încălțămintea potrivită

Este important să îți alegi încălțămintea în funcție de tipul terenului pe care mergi, astfel tălpile pot absorbi șocurile și pot oferi suport picioarelor și gleznelor tale. Mai mult decât atât, încălțămintea trebuie să fie flexibilă, cu zona călcâiului stabilă și confortabilă.

Nu-ți uita muzica

Alege-ți lista de melodii preferate care te umple de energie.

Folosește un pedometru

Poate fi folositor să îți numeri pașii și să ții evidența performanței tale.

Ai grijă la postura corpului tau

Ridică-ți capul în sus și nu te apleca în față.

Masează-ți picioarele

"Realizează o mișcare circulară cu ajutorul degetelor de la mâini pe talpa piciorului, presând în mod special pe călcâi și partea din față a tălpii. Începe de sus și realizează mișcarea până jos. Nu uita părțile laterale."

Reîmprospătează-ți picioarele

Scholl Fresh Step Spray pentru Picioare neutralizează instant mirosurile neplăcute, menținând picioarele uscate și oferind protecție pe tot parcursul zilei.